nem szokásom, hogy mások blogjait olvassam (kivétel, természetesen, ki más volna, mint a csajom), de tegnap megtettem. egyik blogról kavarodtam át a másikra, jobbnál jobbakra.

és felidegesített.

hogy jön valaki ahhoz, hogy ilyen szórakoztató legyen!? bakker, még én is kuncogtam a bejegyzéseken! felháborító. de tényleg. (csajom, befogod, a tiéd az egyik ilyen blog...)

úgyhogy abba is hagytam az olvasást, és egy idôre tényleg leteszek a blogolásról. lehetetlenség "megmaradni a piacon", és -némi önkritikát gyakorolva- be kell ismernem, sôt bíztatni szeretném ezzel a Kedves Olvasót: olvassa mások blogjait, minôségi munkák. amúgyis, beindultam munkafronton, nincs is idôm irogatni (jó szöveg, mi? de, hadd legyen nekem is némi vigaszom/mentségem...).

na mindegy. íme, az értelmetlen bejegyzések újabb példája. de ígérem, most már befogom, de tényleg:)

A bejegyzés trackback címe:

https://brillo.blog.hu/api/trackback/id/tr37606055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brillo · http://brillo.blog.hu 2008.08.09. 18:16:58

hát a munka. lett ilyenem is. persze, nem ott, ahol kéne, nade nade ne legyünk telhetetlenek. juteszembe csajom, nem akarunk találkozni? elvihetnél kocsival valahova. van nagy táskám, amit tudok közben szorongatni:)
ja, és mondhatnál valami jó halsütőt siófokon is. megyek hétvégén, gyermekkel, sztem 10 év után először...

MissBingley 2008.08.09. 21:51:46

Elviszlek, persze. Majd egyeztetünk.

Siófokra? Mééér pont Siófokra? Voltunk ott pár órát. Tele vagyok rossz tapasztalattal. Ööö de izé. Biztos jó lesz.

brillo · http://brillo.blog.hu 2008.08.11. 16:58:29

elhiheted, nem önszántamból:) (de, jó lesz, velnesz meg csapatépítés stb. stb.) ja, és valszeg zuhogni fog. hipphipp...brutááál!
ez van.

Ventura Blvd 2008.10.14. 20:39:12

Megértem, hogy eleged van néha a blogolásból. Lehet, hogy rövidesen nekem is az lesz. Pedig csak most kezdtem. Kiváncsiságból. Nem is értem még, hogyan működik ez az egész. Kicsit követhetetlen, ki honnan talál rád. Meg hiába szeretnél valamiről beszélni, az egész komment kígyó elkanyarog olyan irányba ahová a lábad se tennéd be.
Meg, ha melózol, az éjszakádat felzabálja.
Azért érdekesnek találom.

Ventura Blvd 2008.10.14. 20:40:24

Ja, bocs.
A papád nem lakott véletlenül a Budaörsi úton?

brillo · http://brillo.blog.hu 2008.10.14. 22:06:36

hát, kétszer voltam az index címlapján, de köszönöm elég volt, ismeretlen emberek küldtek el a kurvanyámba (??? mireföl!?), beszóltak, lealáztak, leköptek és baromira nem értették, mirôl beszélek... igazából örülök, hogy még élek:-)

a blogod pedig nagyon tetszik, már csak azért is, mert ott lakom:-) és nagyon szeretem a környéket. a gondolathoz pedig, hogy agyba-fôbe fognak zsidózni a kommentelôk, hát, jobb, ha hozzászoksz... igazából persze, ha az utricularia livida gondozásáról vezetnél blogot, szerintem ott is megtalálnák a módját, hogy szídják a... hát, akiket szídni szokás (??). ez van.

a papám pedig nem lakott ott soha... mert?:-) ismered?:-)

Ventura Blvd 2008.10.14. 23:02:36

A párom ismert egy Brillo Zoltánt és azt mondja, hogy olyan kevés Brillo van, hogy azt hitte, Neked vlamiképpen közöd van hozzá.
Kérdezhetek még?
Hogyan kerül az ember az Indexre? Random?
Hogyan lehetne megtalálni neten azokat a Lipótvárosban, akikkel érdemes tartani a kapcsolatot? Van valami jó blog, vagy site?
Honnan lehet tudni, hogy mi foglalkoztatja őket. ( azt már látom, hogy a Pozsonyi út lezárása)
Én már nem ott lakom. Sajnos. Tele vagyok emlékkel, de ez úgy látom senkit sem érdekel.
Köszönöm előre is.

brillo · http://brillo.blog.hu 2008.10.15. 00:30:25

:-) van vki, akit tényleg brillonak hívnak?? :-)) dejóó:-) én andy warholtól szedtem, volt neki egy alkotása, Brillo Boxes (ez vmi terméknév, amúgy). megtetszett. innen jön a név:-)

az indexre vagy random (talán ül ott vmiféle szerkesztô?) vagy ajánlás alapján (ajánlj blogbejegyzést). asszem... (még jó, hogy nem vagyok paranoiás:-))

lipótvárosiakról nem tudok a neten, mondjuk nem is kerestem, rád is csak az index-szel bukkantam. mármint a címlappal. lehet, hogy te vagy az elsô ilyen site?:-))
amúgy meg beülsz akármelyik kávézóba itt a környéken, és voilá, máris tartod a kapcsolatot...

mi foglalkoztatja ôket? hát, sztem a pozsonyi út lezárása nem:-) az jó és kész:-) engem személy szerint sokkal "helyibb" ügyek (konkrétan a házam környéke) érdekelnek, meg az értelmetlen útfelújítások és hasonlók.
és persze tele van csomó jó dologgal, amit szeretek - pl. a pozsony pagony nevû gyerekkönyvbolt, ami a legjobb találmány évek óta.

én mondjuk itt élek gyerekkorom óta. ide születtem. ismerem minden csücskét:-) és én is emlékszem még a szent istván parkra, mi is ott bicajoztunk... szét is nyílt a kempingbiciklim. menet közben...:-)

szóval gyártsd csak a bejegyzéseket, engem érdekel!!!:-)
süti beállítások módosítása