Magyarázkodás nélkül --

2009.09.14. 23:20

 talán felesleges - legfőképpen pedig unalmas! - volna ecsetelnem, mi mindent csináltam az elmúlt évben, miért nem írtam, stb., a lényeg, hogy most megint rám jött a GM, és ez a késztetés nem akar szűnni.

blogom mottója is megváltozott (mert eddig nem is volt mottóm, hehe) - bejegyzéseimet tehetségtelen háziasszonyoknak ajánlom. hogy miért?

mert elkezdtem gasztroblogokat és - főként angol nyelvű - "p*na-magazinokat" (idézet woodytól) olvasni (hátha fellelkesedem), tele habos-mázos illusztrációkkal, pille-könnyű tanácsokkal, csupa derűvel, giccses életképekkel, guszta 3,5-óra-alatt-könnyedén-összedobod receptekkel, és tulajdonképpen az egész annyira irritáló, hogy fulladjanak meg.

mert én nem szoktam a napfényes kertemben grill-sütögetős partit adni a csajoknak dumcsizással egybekötött koktélozgatás mellett - mivel gangos a ház, a konyha csak reggel 7-kor lát napfényt, és mert a "csajok" is robotolnak, és örülök, ha a hűtőig el tudom magam vonszolni nagy ritkán egy sörért.
persze attól még szeretnék napfényes konyhát meg fűszernövényt az ablakomba. de a mentám is 2 napja döglött ki (ezúttal 4 napig bírta, minden jóindulatom ellenére), és a mosatlannak tulajdonképpen csak a fellelhető konyhai eszközök mennyisége szab határt... szóval ennyit az olvasottakról.

nyilván, ezt a blogot rajtam kívül csak én fogom olvasni, mivel én is azért olvasok életérzés-blogokat, hogy egy percre jobb legyen (amíg rá nem jövök, én mekkora tehetségtelen kontár vagyok), és ki akar olvasni odakozmált pirítósról? meg diadalként elkönyvelt lecsóról? meg a hét teljesítményéről, miszerint sikerült egymás után kétszer egyenesen a szennyes kosárba dobni a levetett ruhát?

na ugye.

ennyit bevezetésképpen.

megyek nyújtózni egyet a 24 előtt. gyümölcs nincs, pedig ölni tudnék egy szaftos barackért. marad hát a kefír.

üdv!

A bejegyzés trackback címe:

https://brillo.blog.hu/api/trackback/id/tr131382535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása