nem igazi matlan lettem

2008.01.05. 03:14

nem tudok aludni. nem is emlékszem, mikor fordult velem elő ilyesmi utoljára... nem gyötörnek kínzó gondolatok, nem fáj semmim, nem izgulok, nem ittam kávét, nem csináltam semmi olyat, ami indokolná, miért nem tudok a kedvenc elfoglaltságomnak hódolni.
úgyhogy kijöttem rágyújtani.
de a szemem mindjárt kifolyik a monitorfénytől, alig bírom nyitvatartani, úgyhogy lehet, ha visszaosonok, nem lesz már semmi gond... mindenesetre furcsa.
az agyvelőm a homlokom mögött igaz, valahogy nehezebb a szokottnál. de nem vagyok frenológus, hogy tudjam, ez mi a szöszt jelent.
hamár itt vagyok - írhatnék valami épkézlábat is, de csak olyasmik jutnak eszembe, hogy álom-zöld mokasszin elhajlít egy fűszálat és hasonlók. ez még haikunak is sovány.

Yosa Buson

Hányféle a vágy!
A fehér csak az első
kívánság-fonál.

(Tandori Dezső ford.)

Nos, ennyit már-holnapra. üdv!

A bejegyzés trackback címe:

https://brillo.blog.hu/api/trackback/id/tr64285325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.01.05. 12:07:48

mindig ilyen éjjeli bagoly vagy?

brillo · http://brillo.blog.hu 2008.01.05. 12:53:19

ha tehetem, vagy ha éppen flow-csírák cikáznak a levegőben. viszont nagyon szeretek aludni és álmodni, úgyhogy nem fogom vissza magam, ha nem muszáj:)
süti beállítások módosítása