természetesen, ma is elaludtam, éppenhogy odaértem mulatság-kart-lenget dokihoz, aki persze megnézte epecucchülthelyet, majd megállapodtunk abban, minden oké. hát, ezért aztán érdemes volt odabumlizni hajnalok hajnalán! mindegy.
hazafele jövet, míg vártam a buszt, egyszer csak megláttam azt a nőt, akit évekig figyeltem a hajnali roráte miséken: nagyon szép nő lehetett valamikor (most úgy 60-70 körül lehet), és még most is, a haja nagy gonddal, gyönyörű kontyfélében, télen kalapot is hord, ami, hogy úgy mondjam, elég szexi.. komolyan. na mindegy, összességében egy jelenség, a hihetetlen hajával és a nagy, mélyen ülő szemeivel, vastag szájával; úgy döntöttem ma reggel, amúgy is jókedvem volt (??? mitől???), megszólítom. kiderült, tök laza a nő, jó a humora, és baromi normális - ő is épp arra a buszra várt, itt lakik a környéken, és egy templomba járunk (csak ő hajnalban...); szóval, nem hiába keltem ma ilyen korán, végre megismertem az egyik titokzatos városlakót.
van még egy pár. pl. emlékszem, amikor iskolába mentem, a trolin mindig utazott egy nő, meghatározhatatlan korú, kb. 30 kiló, és mindig ugyan az a fehér övtáska lógott a vállán. aztán volt egy fickó, szintén a troliról (őt iskolából hazajövet láttam mindig), olyan 50-es forma, aki azért érdekelt, mert óriási kék vizenyős szemei voltak (pont, mint steve busceminek!!! elképesztő! gyönyörűűű!:-) /vajon miért lelkesedtem mindig is a nagy, kék, vizenyős szemekért? donald sutherlandben is ez fogott meg; najó, a többi része se rossz, de ez már részletkérdés.. hm../ btw, neki vannak a legszebb kezei, mármint busceminek; amikor a fargo-ban a hóban matat.. páratlan.). ezt a fickót azóta amúgy rendszeresen látom; emlékszem, mindig azon töprengtem, vajon van-e családja, ilyesmik, és amikor aztán -évekkel később- láttam az utcán, egy óriási kutyát sétáltatott; azóta láttam (feltehetően) a feleségével és a fiával is:-) úgyhogy újabb rejtély megoldva..
amúgy, sajnálatos módon, mostanában nincsen aktuális Titokzatos Városlakóm. van egy lány, akit eddig kétszer is láttam, de benne semmi titokzatosság nincs, csak azért jegyeztem meg, mert ugyan az a baromi jó színes-csíkos pulcsi volt rajta. talán legközelebb megkérdem, honnét van, bár biztos anyuka kötötte, vagy örökölte, vagy ilyesmi.
szóval mostanság dögunalom közlekedni.
most megyek, még főzök egy gyors kávét (bevállaltam, jó drága volt, perui (azért ezt választottam, mert peru olyan messze van, és olyan misztikus.. az ősi inkák meg mittomén... bár, ennek nem sok köze van a bolt polcán figyelő kávéhoz, de mindegy. valahogy dönteni kell!?) szegafrédó különlegesség, mondjuk tényleg nem rossz, de gőzöm sincs, mi lehet a különbség, mert volt még ugyan ilyen kiszerelésben costa rica-i és brazil.  fene tudja. ezt is jó volna megtanulni, bár asszem nekem totálisan mindegy, én már az ásványvizek között is csak ráérzéssel teszek különbséget (ízlik/nem ízlik)..), gyermekkel megvitatom az aktuálist, aztán találkozóm van, erről még talán beszámolok majd.. üdv!

A bejegyzés trackback címe:

https://brillo.blog.hu/api/trackback/id/tr40183279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jenci 2007.10.03. 08:36:53

Vizenyős kék szemek? Mit szól ehhez a jóöreg "woody" :)) Egyszer egy napra kipróbálnám, milyen kékszeműnek lenni. Vajh elfedi a barnát egy kék kontaktlencse? Elvégre ha tinik ezrei képesek sárga, macskapupillás vagy piros keretben zöld stb kontaktlencséket szemükbe nyomorintani (a dárkos népek persze) akkor én is megjátszhatom egyszer a kéket. Ha gazdag leszek. Amúgy ettél már csigát, vagy csak alapból elutasítod? És ez vonatkozik a békacombra is? Én még egyiket se ettem, de elhiheted, ha vki befizetne nem hagynám ki csak azért mert nyálkás állatból van. Gondolkodom mi is volt eddig a legextrémebb amit ettem. Polip, rákocskák, kagyló. Meg a szép nagy rákok amiket a mellettünk lévő medencében fogtak ki Odesszában. Rántott ikra Nagyi módra. No az gusztustalan volt. Rántott velőrózsát is ettem már, azt se vállalnám be még egyszer. Gusztustalansági listámon előkelő helyen van a bacon-be csomagolt sárgadinnye, ami a németeknél kedvelt előétel. Felismerhetetlen kínai herkentyűk, egyszer Prágában. Az finom volt. Meg a lángoló, burokba csomagolt fagyigombóc faterral, a Hősök terénél lévő kínai zabáldában. Az is finom. Viszont a finn vér-palacsinta az undorító, kicsi helyes, sötétbarna palacsintácskák, a csomagoláson egy fotó sok ribizlilekvárral, igazán guszta. Ezek után máj íze volt. Ki is dobtam. Ja és a mämmi, a finn tehénszar. Valami gabonából meg malátából készült pépes fekete kaja, amit Húsvétkor esznek, elvileg édes, de gyakorlatilag kinézetre pont mint a tehénszar, és sztem ízre is. Egyszer megláttam a boltban, és jujj vállaljuk be, hát az se sikerült. Medvecukros fekete fagyi, az finom! Vagy a sós medvecukor (salmiakki) és az azzal töltött csoki. Most más hülye kaja nem jut eszembe. See you este! Jencinéni (megyek spinningre)

brillo · http://brillo.blog.hu 2007.10.03. 19:27:27

jaja, én tengerzöld kontaktlencsére gyúrok:-) csak asszem nincs olyan, ami "egészséges" szemre való (vagy van?? hol?:-))..
csigát nem ennék, sem békacombot, nem tudom, minek erőltetni az efféle élőlények fogyasztását, ha vannak egyéb, rendes, ehető állatok, úgy mint csirke!? akkor mér' egyek csigát?!? na mindegy. :-) nem beszélve a gombáról... amúgy semmi izgit nem ettem eddigi életem során, ez talán kiderült, a max. talán az a kagyló volt, amit woody tésztájáról kajáltam le rómában, de mondjuk nem dobnám tűzbe magam, hogy ehessek még egyszer.. a velőtől hányok (ahogy az avokádótól és az élesztőtől is), más 'bizarr' nem jut eszembe... bár biztos csak törnöm kéne a micimackó-fejemet, hogy eszembe jusson.. majd megírom, ha feldereng vmi:-)

Jencinéni 2007.10.06. 22:16:53

Csak hogy okoskodjak:
van egészséges szemre ronda kontaktlencse, tengerzöld is tutira van. Egészséges szem, beteg agy... Gondolhatod, h nem szemüveges minden dárkos csávó, aki kékesfehér körben piros kígyópupillák-szemmel nyomul.
Amúgy a színezett kontaktlencse végleges színét befolyásolja a saját szemszíned is. Legalábbis az olyanokét, mint a tengerkék.
Várnainak is volt egy időben kék szemére kék kontaktlencse, és tényleg még kékebb volt a szeme, meg mondjuk ő jobban is látott :)

brillo · http://brillo.blog.hu 2007.10.06. 23:01:43

hehe... betegagy volnék? hm. hát, legyen:-)
süti beállítások módosítása