lógok

2007.10.18. 16:29

nem a szeren, csak a melóhelyről; tiszta szerencse, hogy 'önkéntes' vagyok, ennyi talán még belefér. viszont könyörtelenül be kell ma fejezzem a hazahozott munkát, különben nagyon kínos lesz, kedd óta ígérgetem. hm.
gyermeket és woodyt épp az imént zavartam le a játszótérre, hogy addig nyugiban elmosogathassak, meg kicsit pakolásszak, muszáj csili-vili lakást itthagynom, és nem szombaton akarok kapkodva csodára vállalkozni.
ma újabb 3 alsóval tértem haza a reggeli kirándulásból, a 3 szusis bugyi után (én így készülök az útra:-)) vettem 2 new yorkosat (hátha egyszer oda is eljutok???) és egy halloweeneset, denevérekkel, de csak gyermek kedvéért, aki tegnap faterral denevéreket nézegetett a bálkónon. jó is az. (mondanom se kell, gyermek rögtön kiszúrta a zacskóból előficcenő - amúgy denevéreket ÉS halálfejeket mintázó - alsót, és szem látomást nagyon lelkes volt, bár első blikkre ő a denevéreket madárnak vélte... mindegy, a szándék a fontos, nem?!?)
megyek is, múlnak a drága percek. még tán jelentkezem. üdv!

A bejegyzés trackback címe:

https://brillo.blog.hu/api/trackback/id/tr67200329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása