nyv., bili és a többi

Címkék: gyermek woody porszívó

2008.04.18. 07:59

rövid beszámoló az elmúlt időszakról:
és igen, óóóó jeeeessz, sikerült a szóbeli nyelvvizsgám (labor nélkül!:)). ezt ünneplem immár harmadik napja, bűntudatmentes semmittevéssel. a legszebb az egészben, h aznap, amikor nyv-ztam, gyermek közölte, ő nem kér pelenkát.
én sem hittem a fülemnek.
úgyhogy szerző a semmittevés közben folyamatos készenlétben van, mikor sikerül elcsípni időben a dolgot (az első nap 5, azaz öt darab nadrág fogyott egy délután alatt...):)
ezenkívül útban van a Porszívó. Porszívó kicsi, csöndes és drága, felüdülés lesz, mondjuk nem nagy kunszt, a jelenlegi készülékünk lassan már enyhén fújja a port, ennél még egy seprű is hatékonyabb. (woody kikéri magának, szerinte ez egy nagyon jó kis készülék, és nem érti, miért utálom. férfiak...)
ja, a bennfenteseknek mondom: hívott Nyomozó, hogy fáradjak be, mert a kolléganője rosszul vette át a bűnjeleket, amiket találtam. ha-ha. jót röhögtem, ezek ott komolyan foglalkoznak ezzel?? vagy csak szeretne mindent letisztázni, hogy lezárhassa az ügyet?? hehe.
kábé ennyi. csajom, most akkor nekiállok a beígért geg-nek.

A bejegyzés trackback címe:

https://brillo.blog.hu/api/trackback/id/tr19430948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása