itthon a nyaralásból..

Címkék: rend woody gyöngy

2007.08.01. 23:35

üdv!

Ma kissé depressziósan indult a napom, de szerencsére a 2kor főzött kávétól feléledtem, így kidzsuváztam a konyhát, a képeslapokat (ideiglenesen!!) levettem, letöröltem a csempéket, a pultokat (amiket előzőleg lepakoltam! Egy zsáknyi szemetet dobtam ki), egyedüli veszteségként talán a virgács-gyűjteményemet említeném, amit nagy ívben dobtam ki. Ha tudnád, mi volt a domesztosz törlőkendőn, amikor végighúztam a csempén! Fú. A tüdőmben mi lehet akkor!? mindegy.
ja, és levettem az ablakról azt az undorító alumínium rolót, ahhoz már tényleg nem volt gusztusom,  és helyette fellógattam egy lepedőt... jól néz ki... az egész olyan, mint vmi műterem. de biztos, csak az én fantáziám ilyen élénk:) (és mindenki más azt mondaná erre, lepukkant munkásszálló-fíling).
ja és kidobtam a teák nagy részét. nem kár értük, lejárt csipkebogyótea és citromos-mézes gyömbértea maradványok.. viszont a kardamomos teát elfelejtettem hazahozni, de majd ha jössz, addigra szerzek újat!:)
holnap viszem beadni a pólókat a szigetre árusításra (artshop). izgibizgi.
amúgy semmi újság, az imént kb. 20 percet töltöttem azzal, hogy le föl rohangálok a lakásban, egy szál cigi után kutatva, de az összes pótszálat is elszívtam már, mire őrjöngve felhívom woodyt, hogy elvittem MINDKÉT doboz ciginket, de rövid brénsztorming után rájöttünk, a hintaszék mellett van (mert "valaki" kivette a zsebéből és odahajította:)). úgyhogy most már nyugodt vagyok.

nem jó itthon. valamit tennem kell, hogy ez ne így legyen. pl. megmoshatnám a hajamat! meg vehetnék egy óriás zuhanyt ezután a nap után.
júj! tényleg! a gyöngy-szerzeményeim! fú, olyan halszemeket vettem, na majd megmutatom, ha tetszik, fűzök neked belőle vmit, gyönyörűek! tényleg, szétszortírozom őket. az amúgyis legalább olyan jó elfoglaltság, mint megfűzni egy láncot. meg láttam kint egy furcsa dolgot, olyan volt, mint egy drót mintás selyemmel bevonva, írtó jól nézett ki, de 10 euró volt, kell a fenének. azért ANNYIRA nem nézett ki jól... meg jól bespájzoltam fém halakból, kagylókból és teknősökből, na, majd ha hazajössz, válogatunk!:)

hm. megyek is. woody is megjött, be kell pótolnunk a kimaradt hősöket.
még jelentkezem.
üdv!

A bejegyzés trackback címe:

https://brillo.blog.hu/api/trackback/id/tr30130423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jencinéni 2007.08.02. 08:32:54

abszolút jó ötlet ez a gyöngyfűzés, de mi az a halszem? kocsonyás? forog? halszagú? csillámló? halászlé felszínén úszik? nagyon érdekes, alig várom, h lássam. Lassan már megint munkába kell menni, de holnap szabadnapos vagyok. A legutolsó levelet (a térképeset) megkaptam tegnap, köszönöm. J
süti beállítások módosítása