csajom ufói

Címkék: gyermek eső takarítás flow csajom

2008.04.02. 14:10

csajom, jelentem, ránkmásztak az ufóid, lehet, hogy vissza se adom őket többé, mert ez tényleg jó móka. gyermeket mintha kicserélték volna. egész délelőtt takarítottunk, ő pedig szó nélkül, sőt!, viháncolva asszisztálta végig az egészet. fénysugár az iszaplápban.
szóval felőlem eshet is, meg trutymósodhat tovább az idő, nem izgat:)

de, azért elintéztem neked, hogy most kisüssön a nap.
jó vagyok, miii???:)

A bejegyzés trackback címe:

https://brillo.blog.hu/api/trackback/id/tr82407974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MissBingley 2008.04.03. 00:36:26

Jajaj. Az ufók tudnak meglepetéseket okozni. Az ilyen véletlenül jól sikerült cseréket sajnos szomorú csalódások szokták követni. Ma viszont én is felettébb elégedett vagyok velük, mert mire hazajöttünk Madeiráról, elvitték és állítólag vissza se hozzák az új kolléganőt...

brillo · http://brillo.blog.hu 2008.04.03. 22:03:09

hát, nekünk hoztak ma egy macskát. bár az ufó, aki hozta, totálra úgy nézett ki, mint Mr. A... fene se tudja. tán beszámolok róla majd bővebben egy külön bejegyzésben, mindenesetre az idegeim... na mindegy. holnap meglátod úgyis, höhö.

MissBingley 2008.04.14. 22:33:46

Na mi van már? Izgatottan várom a bejegyzést, amit ígértél a Porontynak meg nekem, aztán sehol semmi. Még egy vacak kis kommentre se fusssa.

brillo · http://brillo.blog.hu 2008.04.16. 23:58:24

nyugi és písz. dolgozom rajta. megmondlak anyádnak..!
süti beállítások módosítása