helyzetjelentés, 2.

2007.07.07. 16:08

az elmúlt 4 óra gyakorlatilag eseménytelenül telt, aludtam vmicskét, illetve elmosogattam, meg kiteregettem. nem sok. viszont most végre magam maradtam itthon, így nekiláthatok a maradék helyiségek kitakarításának, hurrá. csak előbb eszem szerintem valamit, mert lefordulok. még jó, hogy tegnap vettem csoffadt mini kifliket! és van hozzá philadelphiám, nyamm-nyamm. jó lesz.

nem értem amúgy, miért nem akar rend kinézete lenni a lakásnak. hm. talán vissza kéne gyömöszölni a szekrénybe a szerte-széjjel hagyott ruhákat?? hm.

najó. elég a szócséplésből, munkára!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://brillo.blog.hu/api/trackback/id/tr9113561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása