amint megelégedetten megállapítom, hogy mostanság teljesen átálltam a korai kelésre, puff neki, hát ma nem beszunyáltam reggel, mint állat?? ennyit erről. elbizakodottság, fújj.
ma főnökkel spannoltam egész nap, bírom a fickót, mosolygós sármosan-ráncosodó szemei vannak (vannak férfiak, akiknek annyira jóláll a szemránc - mindegyiknek??:-)) -, hogy eszméletlen, teljesen meg tudok halni a férfiszarkalábaktól), meg az egész feje mosolyog, ha mosolyog (gyakran teszi, fejlett humorérzékkel rendelkezik, ami azért nem rossz tulajdonság egy főnöknél, főleg az ő szakmájában), és kicsit szeplős is, meg persze nagyon okos. no, nem kell azt gondolni, hogy rákattantam vagy ilyesmi, ebből már kinőttem, inkább örülök, hogy olyan górém van, akitől tanulni is lehet, nemcsak azon filózni, hogyan mit csináljak, hogy nehogy magamra haragítsam... és megbeszéltük, japán után belevetem magam a meló sűrűjébe. pompás!
ma amúgy folyamatosan hiányérzetem van, érzem, hogy valamit el fogok felejteni, mégpedig valamit, amit holnap kéne... megtennem? megvennem? elintéznem? nem tudom. erősen gondolkodom, beruházok egy doboz ginko biloba kapszulába, néha azt veszem észre, mások megmosolyognak (!!), hogy nem emlékszem bizonyos dolgokra. ez azért már kínos:-)
készül a forraltbor. mmm.
és azon töröm a fejem, milyen trükkökkel tudom majd magamhoz venni tesóm digitális gépét, hogy zseniális fényképekkel térhessek haza (nyugi, jut majd belőlük ide is!! feltéve, hogy megtom zsákmányolni a kütyüt), tényleg kezdek izgatott lenni. és már kognitív terápiára fogtam magam, hogy kibírjam a tizensokórás repülőutat cigi nélkül. reméljük, folyamatosan etetnek majd:-) (ööö... nagyon látszik, hogy még nem jutottam az útikönyv közelébe se!?!)
najó. csak szócséplek. majd még tán benézek. üdv addig is!!

A bejegyzés trackback címe:

https://brillo.blog.hu/api/trackback/id/tr19201601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása