jah, ezt muszáj

Címkék: metró rubik kocka

2007.10.06. 23:10

végre láttam, hogyan lehet a rubik kockát kétszer (!!) kirakni 1 metrómegálló alatt! gyorsan. a titka: az egy ujjal pörgethető sorok (emlékszem, amikor rajtam volt a rubik-őrület, úgy kellett csavargatnom a vadiúj kockámat, hogy csak úgy nyekkent belé! biztos van sok jó módszer arra, hogyan kell ilyen klasszul sikamlóssá tenni a rubik-kockát, én odáig nem jutottam... mondjuk, az intenzív használat biztos segít... a kis matricák nekem is lejöttek róla, de az nem az igénybevételtől volt, hanem a táskám veszélyes tartalmaitól..). nem volt gyenge a srác, fél kézzel pikk-pakk úgy kirakta, hogy nézni is rémisztő volt. elég sok megállót mentünk együtt, nem számoltam, de vagy 20-szor tutira megcsinálta. ja, és diszkréten (!!!) félrenézett, amikor fél kézzel aztán megint összekeverte... hehe. nehogy ám meglesse, hogyan is keveredett!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://brillo.blog.hu/api/trackback/id/tr85188612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása