... de olyan ebédet alkottam, hogy jamie oliver és nigella kis béna kezdők hozzám képest:-) következő:
kis póréhagymát karikákra, olajba, bele a kb. kiolvasztott tenger gyümölcsei; löttyintettem bele egy kis fehér bort is, épp volt... ebbe bele apróra vágott jó-maréknyi friss rukkola, 1 cs. petrezselyem, rotyog, icipici színesbors (ami maradt az üveg alján - ebből is kifogytam), és bazsalikom (szárított), miért ne. rotty-rotty, ja és sóztam is. aztán beledöntöttem egy hámozott paradicsomkonzervet.
persze, későn kapcsoltam, hogy alig van valamicske tészta a doboz alján, úgyhogy kifőztem mellé japán tésztát is (amit a kínai levesbe szoktam tenni). minő profizmus, pont egyszerre lett kész a kettő, zsupsz bele a szószba, keverem, kavarom, aztán kész is.

ütős lett nagyon:-) igazi intuitív recept:-)
apu csillogó büszkesége vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://brillo.blog.hu/api/trackback/id/tr82317769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása