posvány és mocsárláp

Címkék: kreativitás flowcsíra

2008.01.10. 10:06

(tisztában vagyok vele, hogy nem létezik mocsárláp, de jól hangzik)

ma indokolatlan jókedvvel ébredtem. ez gyanús. és némi óvatosságra int. ugyanis bomlasztja a fegyelmet, aminek amúgyis híjján vagyok.
szóval a napok telnek, eszp.tanulással meg mosogatással kb., semmi izgalom, semmi kreativitás. ettől őrülök meg.
tegnapi beszélgetésünk jencivel ráébresztett: teljesen le van blokkolva a kreativitásom. tanulni KELL, nincs mese, EZ most a Feladat, és ettől a gondolattól egyszerűen nem tudok szabadulni, képtelen vagyok bármi mással foglalkozni.
ennek ugye örülnöm kéne: végre nem az a helyzet, mint pl. a vizsgaidőszakban, amikor feltűnően sok sütit sütöttem és mindig rendet raktam meg ilyesmik, persze csak azért, hogy tanulni ne kelljen, mindezt "épp csak pihenek egy kicsit 2 tétel között" felkiáltással. hát, hiába, ugye az ember mégsem pálma.
most viszont nem tudok magamtól magamhoztérni: azt csinálom, amit kell. fúúj. ez azért igazán túlzás. pedig milyen jó volna megint belemerülni egy jó rajzba vagy képregénybe! vagy olvasni valamit, valami mást, vagy egyszerűen bütykölgetni valamit.
megtehetném, senki nem áll a hátam mögött, senki nem tapossa a torkomat, és lám, ilyenkor derül ki, hányadán is állok a felettesénemmel.
és ami az igazán érdekes: miért nem tudok én ennek örülni? végre úgy viselkedem, ahogy mindig is szerettem volna hasonló szituban: tanulok, amikor kell. meg kéne most veregetnem a vállamat, hogy hát igen, jó srác vagy, végre felnőtt módjára viselkedsz. de én ennek valahogy nem örülök.
posvány és mocsárláp.
szombaton képzésre megyek, remélem, ott felráznak egy kicsit (ahogy mindig), és feltöltődöm mindenféle gondolattal és rejtélyes eredetű energiával. mert elvileg, ha kicsit mániás volnék, beleférne a napomba a tanulás mellett egy kis "kikapcsolódás", egy kis kreativitás is. simán. és ha szerencsém lenne, még fel is tudnék benne oldódni.
hja, a jó öreg flow-csírák. talán szólnom kéne megint jencinek, hogy azonnal küldjön nekem néhányat fénypostával.
flow-csírák, flow-csírák, merre vagytok??







itt vagyuuunk, itt vagyuunk, jövüüüüüünk!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://brillo.blog.hu/api/trackback/id/tr4291817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása