alvááás!
mi tagadás, kicsit sűrű volt az elmúlt egy hét. hm. persze így utólag, semmi sem tűnik különösebben érdekesnek..
voltam képzésen, és rájöttem, a spirituális-lelki-meditatív-imádkozós oldalam haldoklik. sűrgősen tennem kéne valamit. és tudom, hogy ebben a tv (is) nagy ellenségem - mert ugye ki a franc fog energiát belefektetni egy koncentrált befelefordulásba, ha helyette ledögölhet tévét nézni!? no, de (és akkor most szólok!) jövő héten, ha elutazom japánba, majd ott... (?? ezt honnét veszem, vajon, ki tudja!?)
mindenesetre ettől a felismeréstől nem lettem boldogabb.
és rájöttem (mivel budán van a képzés), mennyivel másabb világ a budagyöngye: bemerészkedtem a papírboltba, hát csak ámultam-bámultam, olyan holmik voltak, nem is beszélve a halloween-i cuccokról, függőbigyulák meg kivájt-tököt formázó izébizék, biztos arrafelé nagy partikat rendeznek ilyenkor, izgi "zsúrokat", beöltözéssel meg mindennel, ami kell, ebből is persze csak én maradok ki. na mindegy. sikerült viszont beszereznem két dombornyomásos-csillogó füzetet, az egyiken egy élethű (!!!) kaméleon, a másikon pedig egy szitakötő látható. üdítő.

aztán vasárnap, takarítás címszó alatt átrendeztem gyermek szobáját, nem mondom, hogy tökéletes lett, de talán egy ideig kielégíti az igényeket. hintaszéket kivittem, helyette bezúztam egy nagy fotelt (felboríthatatlan!), és a pelenkázóasztalt szépen odacsűrtem a radiátor elé, hogy legalább egy kicsit megnehezítsem a hőfokszabályozó felcsavarását. és persze elpakoltam 3 polcnyi magasságból, stb., úgyhogy gyermeket kisebb-nagyobb jóérzéssel be lehet reteszelni a szobájába. eddig amúgy egész jól bevált (leszámítva egy peleka-szétdobálós akciót, amikor kénytelenek voltunk rájönni, a pelenkászacskó _ott_ rossz helyen van... és hasonlók). meglátjuk.

melóhelyen is fantasztikus előrelépéseket tettem, komoly feladatokat kapok, amiket jómunkásember módjára el is végzek, mindenki örül és bólogat (pl. ma referáltam, mindenki csak nézett, hogy ez milyen szuper meg mi, bár lehet, hogy csak az "új seprű jól seper" lelkesedésemen mosolyogtak). jó nekem. ééééés újabban nem alszom el! SŐT!!! tekintet nélkül arra, milyen nap van, hajnali 7kor kipattan a szemem. tyűha. ideje orvoshoz fordulnom!?

kedd. a Szabad Nap. el is indultam kellő mennyiségű lóvéval a kártyámon, hogy most aztán tényleg, nincs mese és kímélet, hullára fogom shoppingolni magam, tényleg, totál el voltam szánva, és, nem tudok mi mást mondani, egyszerűen nem tudtam mit venni!! kínomban felpróbáltam egy nadrágot meg egy felsőt, de rémesen álltak rajtam, pedig azért az az árkádos h&m elég nagy üzlet, de csupa kismama-cuccok voltak, mindez szürkében!? ki érti. totális csőd. aztán, gondoltam, ha valahol, hát majd akkor a womensecretben elköltöm a pénzem, de legnagyobb döbbenetemre ott sem kacsintgatott rám semmi. maradt a lush. ahol kiderült, amiért mentem már elfogyott, amúgy pedig az összes kedvenc termékemet megszüntetik (naná!). hurrá.
ennyit az elszánt vásárlásosdiról. bánatomban beruháztam egy egészséges-életmód homoktövis teába (NEM HISZEM EL, hogy ettől majd hipp-hopp ellenállóbb leszek, a placebo-hatásban viszont igen, úgyhogy 400ft-ot megért.. az íze amúgy rettenetes, jencivel meg is jegyeztük, ez csak hasznos lehet, ha ilyen szar az íze.).
délután meg elaludtam, alig értem oda a sztepp-órára, bemegyek, hát nincs ott senki.. megnézem az órát, 5 óra 1 perc... várok. végül felbukkant a tanár meg még egy nő, szóval kicsit magán-óra fíling volt, de annál jobb. szinte érzem, ahogy száguldozom a parketten (természetesen, nem érzem, de muszáj mondogatnom, különben csak az ego-m zsugorodik).

ma... hát, semmi. meló, aztán gyermek, aztán itthoni-meló, ja meg a vadiúj útikönyvem olvasgatása. nyamm-nyamm. ja, és columbo!!! már megy is. megyek én is. üdv!

ps. faternak üzenem, gyermek fejlődése ismét biztosítva van a lámpa kiiktatásával, mától NEM ALSZIK FÉNYBEN. reméljük, holnap arra ébredünk, gyermek a hamlet monológot szavalja a kiságyában... esetleg az "it's been a hard day's night"-ot énekli, teljes átéléssel, gitárszólóval:-))

A bejegyzés trackback címe:

https://brillo.blog.hu/api/trackback/id/tr29199632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása