A Dolgozó Nő

Címkék: meló kávé tévé gyermek melóhely

2007.10.10. 20:02

ez volnék én... (nem röhög!!)
ma megkaptam melóhelyen az első felelősségteljes munkámat, csupa izgalom volt a nap, ebből adódóan végig rohanás, még automata "kávét" (ld. lentebb) is elfelejtettem (elfelejtettem!? felejtette a halál. időm nem volt!!) inni; persze haza is hoztam a melóból, úgyhogy house után sipirc dógozni.. de, még mindig jobb, mint a semmittevés (ami azért szintén nem rossz).
kb. ennyi történt. gyermekkel - nózifolyásra való tekintettel - indór-ektivitiztünk, legózás, olvasás és traktorozás kifulladásig.. remélem, holtan zuhan az ágyba, és nem kolbászol szerteszéjjel a lakásban egész este (ma jöttem rá, miért nincs soha tiszta kiskanál reggelente - gyermek szépen módszeresen, amikor reggel kimászik a kiságyából, és elindul garázdálkodni, természetesen először a konyhafiókot veszi célba, és beledobálja a kiskanalakat a mosogatóba... persze erről is én tehetek, mert a kávékavaró kanalat reggel mindig odateszem a mosogató szélére /hátha iszom még egyet.. jól jöhet még/, és megengedem neki, hogy ő taszajtsa a mosatlan közé..). na mindegy. asszem túlragoztam.
koncentrálj. koncentrálj... remélem, azért éjfél előtt befejezem a hazahozottat.
megyek is. minden perc értékes!:-)
ps. hallom, gyermek nem alszik. hmm. ennyit a beteg gyerek = levert gyerek gondolatkörről.

A bejegyzés trackback címe:

https://brillo.blog.hu/api/trackback/id/tr1192694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása