morgen..

Címkék: alvás

2007.07.09. 17:34

.. hát, pálinkás morgent mindenkinek, az tuti. sikerült úgy bealudnom, hogy egy egész sorozat álmom volt, rémlik, hogy időnként mintha fel is ébredtem volna, hogy aztán gyorsan vissza is zuhanjak, és hogy nagyon mozgalmas volt... de persze mostanra az egész szerteszéjjel foszlott.

jaaaj, azt nem is mondtam, hogy megjött a könyv!?!:) kitettem jól látható helyre a kis gyönyörűséget, és egész nap kerülgetem, várom az estét, hogy rávethessem magam... az én saját synopsis of p...-m:))) mmmm.....

A bejegyzés trackback címe:

https://brillo.blog.hu/api/trackback/id/tr42114796

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Automotive Cree Led 2018.03.07. 18:04:21

Braulio Estima MMA felkérést kapott - tucano

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása