fekália szag terjeng

Címkék: budapest szar szag

2008.02.21. 20:52

Több emberrel is beszéltem a kérdésről, és megerősítettek: valóban (napok óta!) fekália szag van a városban. nem egyszerű szar szag, hanem az ocsmányabb, pöcegödör változat.
amikor kiléptem a folyosóra, egy kissé elbizonytalanodtam... amikor már az utcán voltam, határozottan kezdtem gyanút fogni, hogy talán nekem lesz ma állati nagy szerencsém, ezt egy (illetve két) diszkrét mozdulattal ellenőriztem is, de nem. a cipőm tiszta. szarszag meg továbbra is van. menet közben is van, szélben is érezni.
aztán elmetróztam az árpád hídig.
szar szag.
nem értem.. tán olfaktorikus hallucinációm van?? vagy valami csatornázási katasztrófa történt, vagy micsoda?!
ha valaki tudja a magyarázatot, esetleg hasonlót tapasztalt vagy épp ellenkezőleg, kérem, ossza meg a tapasztalatait. köszönöm.

A bejegyzés trackback címe:

https://brillo.blog.hu/api/trackback/id/tr30349018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szilva 2008.02.22. 22:28:15

Én érzem ezt minden tavasszal, mióta Budapesten élek, és az az elképzelésem erről, hogy a télen az utcákon felgyülemlett és megfagyott kutyaszar ilyenkor oszlásnak indul és bűzölögni kezd. Ez a tavasz illata...

brillo · http://brillo.blog.hu 2008.02.22. 23:24:22

én is éreztem ezt korábban, de csak bizonyos utcákban.. most meg mindenütt! és nem is volt fagy vagy olyan nagyon hideg, nem? hát, franc se tudja..

Jenci néni 2008.03.02. 14:57:08

Ha ez megnyugtat, "szarszag-nap" van minden évben Pécsett is, limitálva egy napra, és nem feltétlenül olvadás idején. Bár erre nem emlékszem pontosan. De ott nincs annyi kutyagumi az utcákon, mint Pesten a belvárosban.
UI: várom a tűzoltós beszámolót!!!!!!
süti beállítások módosítása