most látom csak, milyen rég nem írtam. ejnye.
de, mivel csak a tegnap él élénken (még épphogy) az emlékeimben, sajnos utólagos pótlásra nincs lehetőség.
szóval péntek: az első nap, hogy melóhelyről késtem, mert elaludtam. végre. túlestem a dolgon. tudtam, hogy egyszer megtörténik, hogy nem kerülhetem el, hogy ez sors-szerűen ismétlődik az életemben, és lám, tényleg. szolgáljon mentségemre, hogy nem sikerült átállnom a dolgozó ember tempójára, szóval éjfél után fekszem csak le, és ugye a héten nem egyszer kellett 6 előtt kelnem (amiből ténylegesen sosem sikerül 6 _előtt_ felkelnem), ilyenkor persze délután aztán szunya, amitől meg ugye kukorékolok éjjel 1ig-2ig, szóval van még mit megvalósítanom. továbbá mentségemül hoznám fel a tényt, hogy a péntek, az azért mégiscsak _péntek_, most már az én életemben is a hét legjobb napja.
THANK GOD IT'S FRIDAY!
talán ennek is köszönhetően olyan takarítás-flowm volt péntek d.u., hogy alaposan rendberaktam a konyhát, átcsoportosítottam a fürdőszobanövényt a szekrény tetejére és még pakolásznom is sikerült, szóval nagyon pörögtem, talán még ma is tudok valamicskét hasznosítani ezirányú lelkesedésemből.
epecucchülthely is egészen rendben van (aszondja múltkor a doki az asszisztensének: "kérek egy moszkítót" - nem hangzott túl bíztatóan, gyorsan megnéztem, mi az, hát, egy közönséges csipeszke, persze olyan orvosos-ollónyéllel, azzal jól meghúzkodott valamit, állatira fájt, és persze nem jött ki semmi), kedden van (megint..) jelenésem Mulatság-kart-lenget dokinál, hátha kijön az a fránya pocakmadzag, meg ücsöröghetek ott egész délelőtt uh-ra várva (még mindig görcsöl a ??? - nem tudni, mim, azért elég szívás, hogy az egész hercehurca a göcsök megszüntetésére irányult, erre tessék, halottnak a csók..), de ez az egész már közel sem visel meg annyira, amióta rendesen zuhanyozhatok:-) legalább van minek örülnöm, egy újabb dolog, amit megbecsülök, amióta elszenvedtem a hiányát.
no, mindegy.
megyek is, gyorsan felélesztem magamban a takarítás-flowcsírákat.. üdv!

A bejegyzés trackback címe:

https://brillo.blog.hu/api/trackback/id/tr23180412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása