amiért csak most jelentkezem: a héten azzal ünnepeltem (magyarán az volt a pihenés), hogy nem kapcsoltam be a gépem; a leveleimet woodyéról lenéztem (jobbára csak szemét jött, milliónyi spam, hogy honnét, ki tudja!?), ja meg a tv műsort (amit persze teljesen felesleges, a sorozataim mindig ugyanakkor mennek), szóval blogolni eszembe se jutott, olyan mocséta fáradt voltam minden nap.
ez ma sincs másként, de gondoltam, nehogymán asziggyék, meghóttam.
azt hiszem, a szombat a kedvenc napom: nincs meló (nem kell 6kor kelni, hurrá, hurrá), és 10 óra áll rendelkezésemre, hogy szerény hajlékunkat kitakarítsam. ez jól hangzik, mi? persze, ahogy ma is, ebből a 10 órából nettó 3 telik munkával, a többi ábrándozásos-cigizős-időhúzásos, illetve ma pl. valahogy elaludtam!? nem emlékszem, de szerencsére csak 1 órát, úgyhogy nem jelentett szignifikáns időveszteséget.
viszont csudaszép rend van (mamám megnyugodhat, holnap a redőnyös nem okádja el magát, ha belép. és akkor sem, ha beljebb merészkedik. no, mintha izgatna a redőnyös lelkivilága, vagy mifene. persze, ha nem érdekel, a ciki akkoris ciki marad.)
btw a héten csomó minden érdekes történt, amit ugye a fent említett okok miatt nem írtam meg, igaz, annyira nem voltak érdekesek, hogy így _utólag_ törjem magam, hogy felidézzem őket..
ja, teljesen kiakadtam woodyra. azt hiszem, kapcsolatunk elérkezett egy krízispontra. épp hazafelé sétáltunk, és mondom neki:
- van valami, amit izé... hát, nem tudom eldönteni, hogy eláruljam, és akkor nem lesz meglepetés, vagy vegyem meg karácsonyra, de akkor meg lehet, hogy nem örülsz? mert van vmi, amit kitaláltam, micsináljunk tévénézés helyett...
- akkor ez valami közös dolog? - kérdi woody.
mondom: - ja. de inkább ne tippelgess, úgysem találod ki.
- scrabble?
uhh. a totális döbbenet. IGEEEN!!! basszus, erre gondoltam!!! hogy a fészkesfenébe találta ki!?! soha nem beszéltünk a scrabbleről korábban. talán álmomban kotyogtam ki, vagy mi?? nem értem, hogy jöhetett rá!!
szóval kiakadtam. mi az, hogy ennyire ismer!? hogy merészeli?? hogy jön ő ehhez????
megállapodtunk, hogy még emésztgetjük a dolgot; persze rögtön el kezdett szabadkozni, hogy hát ő ilyen béna meg olyan béna scrabble-ben, én meg mondtam, no és aztán? én meg még sosem játszottam. szóval ebben maradtunk. (semmiben.)
de azt változatlanul nem értem, fel nem foghatom, képtelen vagyok rájönni, hogy mégis honnét tudta, hogy mire gondolok. rejtély.
(hű, remélem, nem rendelkezik olyan fejbelátós képeséggel. az kínos lenne;-))
hát, ez van. kríziiis!!!!:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://brillo.blog.hu/api/trackback/id/tr99188509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jenci néni 2007.10.06. 22:09:50

Tudom, h nem érek fel Woody kislábujjával sem, de ha már kitomboltátok magatokat, akkor én is akarok scrabble-zni, (szkerbülözni)! De mondd, van nektek olyan otthon? v csak a neten? Még sose próbáltam, de naaagyon érdekelne, bizony. Bár tuti nyomorulttá fogsz alázni, de megpróbálhatjuk.
Hüjj elalszom, nem is tudom, miért vagyok még mindig itt egyáltalán. Ja mert kiírtam kb 500 filmet, amit végre valahára leszedhetek akkor a gépemről. Ilyeneket, mint Addams Family 2, mer nekem az is megvan. Tudom, színvonal... de majd jó lesz Bibinek, ha tizenéves lesz. Én még mindig azon a színvonalon vagyok, hogy röhögök az Addams Familyn.
Jóéjt! Jenci

brillo · http://brillo.blog.hu 2007.10.06. 22:58:22

sajnos nincs szkerbülünk. épp ezért akartam woodynál rákérdezni, hogy érdemes-e beruházni?? de ha már te is... muszáj lesz:-)
addams family az jóó!
(wednesday:) - kérem a sót!
(morticia:) - wednesday, mit mondunk...!?
(wednesday:) - ..de azonnal!
:-) bár, ez asszem az elsőben van. talán nem is láttam a másodikat??? hűha..:-)
süti beállítások módosítása