"hölgyeim és uraim, ladies&gents,
egy kis figyelmet kérnék... khm. bejelentést szeretnék tenni. *psszt! psszt!*
a tegnapi nap során, az esti órákban ért minket az az öröm, sőt, megtiszteltetés, amit most  -engedelmükkel- szeretnék önökkel megosztani: Pocakmadzag elhagyta Epecucchülthelyet!! igen, jól hallották. Gazadaszervezet elindult a gyógyulás útján!!
*hurrá! hurrá!* *taps*
köszönöm, köszönöm. tisztelt jelenlevők, ezúton is hadd fejezzem ki hálámat mindazoknak, akik munkájukkal és bíztató szavaikkal segítették Pocakmadzagot: szüleim, belmondo-doki, mulatság-kart-lenget doki, köszönöm nektek, továbbá woodynak, gyermeknek és jencinéninek, hogy mellettem álltak a kűzdelmes pillanatokban...
*szipp-szipp*
nem is tudom, mit mondhatnék még...
*taps*
köszönöm!
*cupp-cupp, integet*"
Gazdaszervezet balra el.

a színfalak mögött sikerült utolérnünk Pocakmadzagot:
- milyen érzés újra a szabad ég alatt?
- hát, mit is mondhatnék... tudja, az ember mindent megszokik. én... én... igazából áldozat vagyok! bevarrtak életfogytiglanra, aztán kiderült, mégiscsak szabadulok... ki érti...
- ezek szerint ön nem volt beavatva??
- dehogy! én is csak az elmúlt hetekben értesültem arról, hogy kikerülök onnét... próbáltam tiltakozni, hogy már egészen megszoktam, és nem fontos...
- és végül hogyan sikerült kijutnia?
- moszkítókat küldtek rám! rémes volt, higgye el.. én... nem is tudom... kicsit össze vagyok zavarodva... nem is tudom, mi történt..
*mi tudjuk: poszt traumás stressz zavar!!*
- és mihez kezd most a szabadságával?
- ezen még nem gondolkodtam. tudja, odabent, többen is mondták, érvényesülhetnék a textíliparban.. tudja, a kék manapság nagyon divatos...
- hát, akkor sok sikert kívánunk. a szó a stúdióé!

- köszönjük száguldó riporterünknek az exkluzív interjút! ennyi fért mára műsorunkba, reméljük, holnap is velünk tartanak! szép napot, derűs estét!

A bejegyzés trackback címe:

https://brillo.blog.hu/api/trackback/id/tr73181471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása