évforduló

2007.09.20. 19:56

nem is mondtam, (majdnem) ma van epecucchülthely létrejöttének egy hónapos évfordulója.
azt hiszem, forraltborral (és természetesen új helyszínelők részekkel!) ünneplünk.
holnap, remélhetőleg, utoljára látom ennek örömére belmondo-dokit. lefogadom, hogy megint fog vmit humorkodni, úgymint "te jó ég! ...ez... gyönyörű! ezek szerint ma sem vágunk!?", stb., majd beszámolok. ha megint rendesen zuhanyozhatok, meg is lepem magam valami extrás tüsfürdővel:-).. habár, mit nekem két-részben zuhanyozni, penge vagyok, történetesen szétfagyok, de mindegy, igazából most már ez nem pálya, most jöhetne, hogy mindezt fél karral, csukott szemmel mondjuk. egy újabb kihívás.
ja, tegnap, ahogy próbáltam elaludni, azon töprengtem, létezik-e olyan foglalkozás, hogy ceruzamáz-ellenőr, vagyis olyasvalaki, aki naphosszat a ceruzákat rágcsálja, mennyire tartós a külső mázréteg. micsoda ideális (és, tegyük hozzá, legális) munkakör orálisan fixáltaknak!

A bejegyzés trackback címe:

https://brillo.blog.hu/api/trackback/id/tr99171769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása