molyírtó

Címkék: alkohol alvás woody vihogok

2007.08.10. 09:51

uhh. ütős reggel. tegnap hirtelen felindultságból rábeszéltem woodyt, hogy menjen már le a boltba, és ugyan hozzon már egy üveg bacardit meg koktélcseresznyét, hogy ihassak egy mojitot; ilyet még sosem csináltam, mármint hogy itthon koktélozzam, de jött az ötlet, a gigászi cserép menta meg úgyis ott áll az ablakban, hát miért ne!? (azt inkább nem ecsetelném ezúttal, hogy kb. a fél vagyonunk ráment a cuccra, azt hiszem, a hónap hátralevő részében mojitot és napfényt fogunk enni..)
még cukorszirupot is sikerült kotyvasztanom.
a vége az lett, hogy kissé meglódult az üveg, az egész kotyvaléknak szesz íze volt, hát akkor bele még egy kis mentát és cukrot... szóval addig ügyeskedtem, amíg ihatóvá nem vált, majd woody közölte, ő ezt inkább nem issza meg, mert akkor rögtön bealszik.. ehhez képest azonnal bealudt, amikor elkezdtük nézni a helyszínelők legújabb évadját. én meg legyűrtem a 2 molyírtómat, de legalább jó hideg volt, és tovább lehetett higítani, ha az ember leivott belőle... szóval végülis nem volt rossz, csak úgy berúgtam tőle, hogy magamban vihogtam a reklámszünetek alatt. de, ahogy most körbenézek itt a lakásban, legalább nem tettem kárt semmiben:-)
most már csak azt kell kidolgozni, hogyan szedem magam össze a mai naphoz. (nem lehetne ma olyat csinálni, hogy én titokban alszom???)

A bejegyzés trackback címe:

https://brillo.blog.hu/api/trackback/id/tr46136641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása