jencim, a pólód

Címkék: posta póló kabóca

2007.07.14. 01:48

Nah, kicsit elszundiztam, elaludtam a columbo kezdését, de szerencsére láttam:) a lényeg, hogy kivasaltam, most mosom.

És mostantól meg izgulhatok azon, megérkezik-e, nem kavarják-e el a postán (ha pl. nincs otthon senki átvenni??), és a lényeg, hogy tetszik-e majd?? remélem, nem találod giccsesnek... ja és jelezném, hiába az órás kabócatanulmányozás, nem tudok kabócát rajzolni!!!:) és ha tudnád, mennyi undorító nyalánkságot kellett végignézzek, miközben a kabócáról kerestem képet... kabóca szemüvegen, kabóca egészen közelről, kabóca szelvényei, csáprágója és egyebek. uhh...:) kezdek örülni a hangyáimnak:) (akiket mellesleg úgy tűnik, sikerült kiírtani)

ja ne aggódj, borítékot vettem (a postáskisasszony díjjazta a bizalmamat iránta, és meggyőzött, hogy jó lesz a pufiboríték), holnap fel is adom. izgibizgi:)

szóval akkor holnap még egyeztessünk pólókiválasztás-ügyben, hétfőn utazom, nem tudom, hogy-s-mint fogok tudni kommunikálni, posta-postával tuti. legalább lesz ürügyem elmenni minden nap a posta épületébe:)) ahh, nincs is annál szebb épület!:)))

najó. megyek. kialszom a jó öreg domit. (domestos)
üdv!

A bejegyzés trackback címe:

https://brillo.blog.hu/api/trackback/id/tr5117772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jenci 2007.07.14. 07:58:54

Jót röhögtem a kabócás szövegen! Szal akkor van kabóca a pólón, jeee! :))))) már nagyon várom!
Tegnap szétégettem a nyelvem az új "Almond Sunset Dessert Tea"-vel :) úh mostmár almond ide sunset oda semmit nem érzek, kivéve enyhe hasfájást. (köszönhetően annak az ötletnek, hogy kecskesajtot és barnakenyeret reggelizzek) Igen, szeretek egészségesen élni, és a kecskesajtot is, olivabogyóval, de reggelire kicsit meredek volt.
süti beállítások módosítása