hurrá,

2007.07.06. 09:54

megérkezett a könyvem (hm. milyen országból is? amerika? anglia?? tudja a fene), a giga-óriás pszichiátriai "kézikönyv" (tulajdonképpen önvédelmi fegyverként is használható, olyan vastag és nehéz), alig várom, hogy belevethessem magam... ez annyira izgalmas!!! hívtak, hogy akkor minden rendben lesz-e, ha a futár jön máma. mondtam, persze, lezsíroztam. de vagy háromszor kérdeztem, hogyhogy máris megérkezett a könyv? mert úgy volt, hogy 2-3 hét, mire ideér... ezt a kérdést vagy nem hallotta (fő a jóindulat), vagy nem akart rá válaszolni a fickó... persze, kit érdekel. a lényeg, hogy tudom, mit olvasok idén nyáron!:)

jut eszembe, fickó. a minap ezt gyűjtögettük "woody"-val, hogy hány kifejezés létezik a magyarban a "férfi" jelentésére: a következőket gyűjtöttük: (aki tud még, kérem, ne habozzon)
férfi, pasi, pasas, ipse, fószer, csávó, faszi, fickó, figura, szivar.
felhívnám a figyelmet a faszi és a szivar freudista-szimbolikus vonatkozásaira...:)

A bejegyzés trackback címe:

https://brillo.blog.hu/api/trackback/id/tr61112716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jenci 2007.07.06. 18:32:55

Brillo? Brilliáns a stílus amúgy, megvolt a mai röhögésadagom egyben! Ja meg most eszembe jutott a mutogatós fószer-sztori, majd besikerítem a blogomba, ha megcsináltam a finnházit. (Mikko addig nem nyugszik)
süti beállítások módosítása