snitt

Címkék: woody pókfóbia

2007.07.11. 07:37

jencim, miután tegnap beszéltünk, bementem megnézni, woody micsinál, és utána kész, semmi, nem emlékszem... rémlik, hogy kicsit kényelmetlen volt keresztben feküdni az ágyon, meg hogy fázom, úgyhogy vadásztam magamnak egy paplant, de úgy elaludtam, hogy mostanáig. uhh. de jól esett:)
viszont hangyát nem írtottam, no majd ma. meg a pólókkal se haladtam, de majd ma. ja és a szokásos mosogatás... nem értem, nem csinálok semmit, mégis termelődik mosatlan.
tegnap megleptem woodyt egy kis rossmannos kimért gumicukorral, de úgy tűnik, az elmúlt fél évben ez csak nekem jutott az eszembe, mert ahogy beleharaptunk, reccsent is a fogunk rendesen, szóval nem tudom, mit kezdjek egy zacskónyi KŐKEMÉNY gumicukorral, áztassam tejbe??:) na mindegy. woody szerint repülőútra ideális lenne.
najó, most megyek, megkeresem a tettek mezejét, és rálépek, remélem, útközben néhány hangya is szembejön... pedig én tényleg szeretem a hangyákat! csak nem a lakásban, mert az azért ijesztő, amikor meglátsz egyet, jaj de kedves, aztán hopp, még egy, nahát, itt is van egy, és akkor rájössz, hogy hemzsegnek.

majd írj, hogy hogy sikerült a finn!
üdv!

A bejegyzés trackback címe:

https://brillo.blog.hu/api/trackback/id/tr8115783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jenci 2007.07.12. 07:02:57

A finn jó lett, nevetségesen könnyű volt, mindössze 2 A4-es oldal, és erre volt 2 óra! Mikor meghallottam, h 2 óra, azt hittem vmi 8 oldalas teszt lesz. Szal 1 óra alatt minden agyalás és előzetes tanulás nélkül röhögve befejeztem és elhúztam. PS figyeld a postaládát, egy nagyalakú borítékot keress!
süti beállítások módosítása