...

Címkék: döbbenet fényképnézegetés

2007.07.08. 19:54

azért '...', mert még csak címet sem tudok adni a bejegyzésnek, annyira érdektelen napom volt. mielőtt azt a megjegyzést kapnám, hogy akinek nincs mit, az ne írjon, csak egy fél megjegyzés;
az emberek miért gondolják azt, hogy érdekel egy dvd, amin idegen emberek esküvője látszik, ahol idegen emberek idétlenül szórakoznak, ahol én ott se voltam, és semmi közöm az egészhez, mindezt 1 órán keresztül!? én érzékelem, hogy bennem van a hiba.
de nem tehetek róla.
már a fényképnézegetéssel is ki lehet kergetni a világból, bizalmasaim ezt tudják is, meg se próbálkoznak vele, kivételes alkalmakkor esetleg, de tényleg olyan idegesítő, és olyan persze nincs, hogy csak 3 fényképet mutatnak, akkor vazzeg végig kell nézned mind a 629 fényképet, a mindegyikhez fűzött cukimuki sztorival, ami megint csak azoknak szórakoztató, akik ott voltak. uhh!

A bejegyzés trackback címe:

https://brillo.blog.hu/api/trackback/id/tr55114172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jencinéni 2007.07.09. 06:03:05

Sztem ez a felfortyanás is szórakoztató! :) Annyit hozzáfűzve, hogy persze akinek a képei érdekelnének, az sosem mutat / arról sosem mutatnak semmit. Egyébként pedig: éljen a reggel 7, a karikás szem, szédelgés, nyelvsuli, munka, edzőterem, és holnap a habos cappucinó. Visszamenőleg bepótolóm az összes habos cappucinót (fahéjjal!) amit a pénztelen időszakomban inni akartam!!!! (ezt mint fenyegetést) ráadásul minden helyen iszom majd 1-et, ahol kedvem támadt de csak nyálam folyhatott rá, mert drága volt, én meg csóró. Pl a burzsuj könyvesboltban, ahol 5€ egy croissant, meg a McDönci fölötti foteles panorámásban. !!!.
süti beállítások módosítása