fogorvosnál jártam - immár másodjára, és nem bírom megállni, hogy le ne írjam.
Dr. Hard roppant megnyerő valaki, poirot biztos azt mondaná rá, "maga, a megtestesült diszkréció" (bár ő ezt leginkább saját magára szerette mondani), kimért és nagyon nett. hát igen - Dr. Hard olyan, mint egy fogorvos. (fúúúj, sztereotípiaa!)
igazán semmi érdemleges nem történt amúgy, szóval nem akarok egy gigászi blogbejegyzést szentelni az ügynek, csak szemezgetnék... például egy percre elbizonytalanított a tény: odamegyek a fogorvoshoz, nem fáj semmim, eljövök a fogorvostól, fáj a fogam (!?!) - bár woody megnyugtatott, ez el fog múlni, igyak egy flektort, és nyugodjak meg (tán idegesnek látszom? amúgy pedig nem is pánikolok, csak valahogy tényleg mókás..)
de kedvenc jelenetem azért mégis ez:
Dr. Hard: Kedves..., szóljon, hogyha fáj, jóóó??
én: Jó.
Dr. Hard: bbzzzzz-bzzzz-bzzzzzz...
én: áááú. ... ááeeeeeeee
hiába.
Dr. Hard pár perc múlva: Fáj? Jó, mindjárt abbahagyom. - és fúr tovább..
nézzük a jó oldalát - legalább érezhettem úgy, hogy számít a véleményem:-)

ja és a csúcs: a plafonon egy CSUDÁLATOS tájkép egy erdőről, ahol csobog vmi patak és minden zöld, és még a moha is zöldebben búrjánzik a sziklákon, mint máshol, és szinte érezni a levegőben az ommm-szagot! mert a zöld megnyugtat! igeeen
(megjegyezném: tényleg jobb ezt bámulni, mint a neoncső márkáját. továbbá érdekelne, hány variánsa létezik még ennek a képnek, ugyanis ez kísértetiesen hasonlít faterék házában, a liftben lévő képre.. nem teljesen ugyanaz, de a patak... óóó jeee)

tisztában vagyok vele, hogy a fogorvos
1. nem szadista
2. nem a szórakoztatóiparban dolgozik.
de képtelen vagyok megszokni. (tudom, tudom, akkor ne járjak fogorvoshoz, hulljon ki az összes fogam, és sorvadjak el itt helyben)

A bejegyzés trackback címe:

https://brillo.blog.hu/api/trackback/id/tr19320311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása